Laman Utama

Ahad, 25 April 2010

Nilaian Allah yg diperlukan...nilaian manusia xde ertinya"




Nilaian Allah yg diperlukan...nilaian manusia xde ertinya"

MOTTO KU HARI INI...

aku gembira sebab dpat tolong anak2 aku kat kelas 2/3 Dedikasi tu...
gembira sangat sampaikan bila balik, aku sanggup pusing untuk tengok kelas tu...
datang awal semata2 nak singgah tengok budak 3D..

tapi kegembiraan ummi (salahguna perkataan aku tadi. malas nak delete) x bertahan lama...
terdengar kata2 sinis : macam tadika/ hodoh...

kesian budak2 tu... yg sanggup balik lewat utk ngecat.
siap datang hari jumaat nak tolong ngecat.

kalau lah yg mengata2 tu tahu; bahawasanya tulisan ummi kat dinding dan pintu tu, sanggup ke diorang mengata2 sinis?

pandai2lah korang semua pikir..
dengan tahap budak2 tu, okay lah sangat2.
dalam masa 10 jam (3 hari), dapat siapkan mengecat... kelas yg budak2 lebih bijak pun, berhari2 ambik masa......

so, aku luahkan perasaan aku dalam Facebook...
ramai lah kekawan yg berikan semangat.

salah satunye dari Abg Zamri (suami salis)

Nilaian Allah yg diperlukan...nilaian manusia xde ertinya"




Tiada ulasan:

Catat Ulasan